Fomentant l'autonomia
Aquesta vesprada hem dividit la classe en espais on es proposaven diferents activitats d'aprenentatge. Cada xiquet i xiqueta ha pogut anar per la classe triant lliurement on volia participar. Hi haurà temps durant la setmana per anar passant pels diferents espais i realitzar les activitats plantejades, d'entre les quals algunes són obligatòries i altres optatives, per la qual cosa ells mateixa s'han d'anar autogestionant. Pretenem d'aquesta manera fomentar l'autonomia dels xiquets i xiquetes.
Hem planificat esta manera d'organitzar l'aula en les sessions on som dues mestres a l'aula. Així podem atendre de manera més individual les necessitats del nostre alumnat en les tasques instrumentals: llengua i matemàtiques, ja que mentres uns aprenen jugant de manera autònoma, altres poden practicar valencià amb el suport de les mestres, per exemple.
Hem planificat esta manera d'organitzar l'aula en les sessions on som dues mestres a l'aula. Així podem atendre de manera més individual les necessitats del nostre alumnat en les tasques instrumentals: llengua i matemàtiques, ja que mentres uns aprenen jugant de manera autònoma, altres poden practicar valencià amb el suport de les mestres, per exemple.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada